בלוג

כתרים לשיניים

בזכותנו, כל יום תתחילו בחיוך!

כתרים לשיניים למעשה מורכבים משני שכבות שונות, האחת היא החיצונית, עשויה מחרסינה, ושכבה פנימית שהיא למעשה לב הכתר. בניגוד לעבר, אז כתרים לשיניים היו עשויים בעיקר ממתכת, מה שגרם למראה בעל גוון אפור בקו החניכיים, כיום בעקבות הקדמה והתפתחות הטכנולוגיה, הכתרים עשויים מחומר קרמי חזק, עמיד ובהיר. כמו כן, לפני כל תהליך של כתרים לשיניים חשוב לעבור בדיקה רפואית אצל רופא השיניים, אשר באחריותו הבלעדית להחליט על סוג הכתר והתהליך.המרפאה של ד״ר בריימן הינה מרפאה מקצועית אשר מתמחה כבר משנת 1991 בטיפולי שיניים רבים, ביניהם השתלת כתרים לשיניים, כתרי זירקוניה, השתלת שן, ועוד. המרפאה גאה להחזיק בצוות מקצועי, מומחה להשתלות שיניים אשר עבר הכשרה מקצועית ובעל ניסיון רב וידע מקצועי רחב ועשיר. 

כתרי זירקוניה

כתרי זירקוניה הפכו בשנים האחרונות לסוג הכתרים המבוקשים והנפוצים ביותר בקרב ישראלים רבים. מדובר בכתר אשר עשוי מיציקה של חומר זירקוניה ללא כל מתכת. כמו כן, כתר זה מתאפיין בטכניקה מתקדמת וברמות דיוק גבוהות במיוחד. כמו כן, כל תהליך של השתלת כתר והשתלת כתר מסוג זירקוניה בפרט דורש מיומנות, מקצועיות וידע ברמה הגבוהה ביותר. 

השתלת שן

השתלת שן הינו הליך רפואי אשר דורש מצד הרופא ניסיון, מיומנויות וכמובן ידע מקצועי רחב ועשיר. כמו כן, השתלות שיניים נדרשות במקרה בו נפגמת כותרת השן ונדרש למעשה תחליף עמיד, איכותי וטוב אשר יחזיק לאורך זמן. בדיוק לשם כך נולדו השתלים. הכתר הינו אם כך תחליף מלאכותי להעדר השן, תחליף אמין ואפקטיבי אשר נועד להשיב את הביטחון למטופל ואת התפקוד התקין של השן. 

מומחה להשתלות שיניים

ישראלים רבים אשר זקוקים להשתלה של שיניים מחפשים אחר מומחה להשתלות שיניים. חשוב להבין כי בכל הקשור להשתלת שיניים, יש לבחור באיש מקצוע אשר מתמחה בתחום ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, זאת בעקבות העובדה כי מדובר בתהליך רגיש ומורכב במיוחד אשר דורש מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. המרפאה של ד״ר בריימן הינה מרפאה מקצועית ובעלת שנים של ניסיון אשר הוקמה בשנת 1991 ומאז מתמחה בהיצע רחב ומגוון של טיפולי שיניים רפואיים ואסתטיים ואחד. בנוסף, המרפאה מחזיקה בצוות מקצועי אשר מתמחה בתחום ומעניק לכל מטופל את הטיפול המקצועי והאישי ביותר. 

למידע נוסף מלאו פרטים

מדוע אצלנו?

מאמרים נוספים

סוגי שיניים תותבות

בשנים האחרונות חלה התקדמות רבה בתחום השיניים התותבות. טכנולוגיות חדשות הביאו לפיתוח סוגי השתלות מגוונים המאפשרים פתרונות

קרא עוד »

עקירת שן בינה

עקירת שן בינה היא הליך רפואי נפוץ הנעשה במרפאות שיניים ברחבי העולם. רופאי שיניים לעתים קרובות נדרשים

קרא עוד »
Call Now Button